duminică, 1 decembrie 2013

27. 11. 2013 - I'VE GOT THE ENGAGEMENT RING !!!



Coplesita de emotii incerc sa ma “adun” in a va impartasi un moment unic in viata…Cele mai frumoase surprise sunt cele care vin pe neasteptate si cand te astepti cel mai putin!!! Unele dintre noi, stiu, accentueaza venirea momentului, dar altele se lasa duse de val, unele visam la aur alb, diamante de 24 de karate, inelul in paharul de sampanie, sau sa fim cerute intr-o croaziera de lux, inconjurati de oameni, care sa ne admire vs invidieze!

Povestea noastra este unica, unica si minunta… Intre o zi foarte incarcata pe fondul job-ului si al unor chestiuni personale, nu as fi crezut ca mi se poate intampla asa ceva…

Asteptam de ceva vreme sa vina “sotul” acasa, dar prins intre job – deplasari – studii postuniversitare, mi-am luat notebook ul mai aproape, m-am cuibarit in sofa, mi-am pus un serial, m-am acoperit si am spus ca am sa motai pana cand mi se va dedica trup si suflet iubitul meu, viitorul sot.. Zis si facut…

Nu cred ca a trecut mai mult de 20 de minute, somnoroasa, incat nici timp sa reactionez, il vad pe al meu iubit, azi-maine, sot, intrand val vartej, cu un buchet de trandafiri - eh, nimic iesit din comun, tot timpul ma alinta cu flori si cutii care contin delicatese rafinate… pana cand se apropie de canapea, imi oferta buchetul, apoi ingenuncheaza si scoate din buzunar… ceva… o buburuza, pe care o deschide, in acel moment, mi s-a taiat rasuflarea, m-a intrebat emotionat, direct, “Vreai sa fii sotia mea?” Nu am mai avut cuvinte, am reusit sa ingan, doar un “Nu pot sa cred !!!”, el - “Ba da, este real ! “…
Mi-au dat lacrimile de emotie, valuri, valuri, l-am imbratisat strans, strans si am spus un "DA!!!", foarte foarte plin de iubire si extrem de hotarat !!!

Si aceasta a fost neasteptata cerere in casatorie, au urmat telefoanele, felicitarile, iar in 9 luni, voi deveni official, Dna Stroia…

Te iubesc, Baby, Minunea mea, sufletul meu pereche si Viata mea !!!









pozele sunt facute sa surprinda momentul, fara machiaje, exact cum eram eu in mediul meu. :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu