vineri, 1 noiembrie 2013

about me




   Sau all eyes on me... :-).. Simt nevoia sa impartasesc, in cateva randuri, o experienta de viata si pentru viata...

 
  Inainte, va pot spune despre mine, ca sunt o ardeleanca, foarte plimbareata - imi place enorm sa calatoresc, am pasit si in afara teritoriului european, sunt BIOLOG de meserie, lucrez intr-un laborator clinic si detin propria-mi afacere, viitoare mireasa si... in viitor ( a se intelege minim 2 ani), o viitoare mami...

 Mamica unui Yorkshire terrier, pe numele lui Aimee - Paris, foarte alintat, foarte jucaus si foarte iubitor, care are 3 anishori si 2 luni...

  Deci, in mare stiti cine sunt, blogger- esc pe teme culinare, imi place enorm de mult sa gatesc si designul interior combinat cu elemente de decor pentru nunti..

 Imi doream o schimbare, am obtinut-o prin dieta Doctorului Dukan, efecte vizibile.. dar mai vroiam sa chimb ceva.. ceva de care unii fug, altii imbratiseaza cu drag... nu sunt adepta tatuajelor pe corp, imi plac sa le vad la altii, dar pe mine sau pe consortiul meu :-)..

Am asteptat ziua de joi, care se preconiza mai linistita in cadrul job ul, dar nu a fost asa, in concluzie, a zburat  timpul si nici nu stiu cum in 2 timpi si 3 miscari :-) am ajuns pe patul de tatuat sprancene...

Desi eram la a doua infatisare in fata acestei minunate doamne cosmeticiene, procesul a durat aproximativ 3 ore, foarte putin dureros, ochiul meu drept este mai sensibil, iar rezultatul a fost unul de REVISTA o schimbare totala a fetei..

Nu m-am grabit in a ma tatua, de cativa ani caut si ma documentez.. dar parca nu era momentul si nici nu gaseam pe cineva care sa imi satisfaca nevoile 100%.. problema nu era "ca nu am sprancene", ma obosea psihic, efectiv, creionatul in fiecare dimineata, grija sa nu intind creionul, etc :-)..

Si uite asa m-am facut cu o pereche de sprancene noi, tatuate, superbe, retusul final, va avea loc in 26 de zile..

Abia astept... In concluzie, daca va doriti ceva, cautati sfaturi si pe cei mai buni, pentru a va face sa va simtiti ma impliniti, mai fericiti.. pentru ca satisfactia vine din interior!


Va pup si va doresc un weeke end frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu