duminică, 25 august 2013

Tocanita de ciuperci




Faza Croazieră (PL), Consolidare, Stabilizare definitivă

 


Ingrediente: 



- 500 gr. ciuperci champignon
- 1 legatura de marar
- 1 legatura de patrunjel
- 1 cutie de 400 gr. de rosii in suc de rosii - 3 cepe mici
- sare, piper, boia dulce 

 

Mod de Preparare:



- am curatat ceapa, am spalat-o, am tocat-o marunt si am inabusit-o intr-un vas antiaderent cu putina apa fierbinte, cu putina boia dulce


- am curatat ciupercile, le-am clatit si le-am taiat felii; le-am adaugat langa ceapa si le-am inabusit pentru vreo 2-3 minute


- am adaugat conserva de rosii si 400 de ml. de apa si am lasat tocanita sa fiarba la foc mic pentru 30 de minute

 
- am spalat si am tocat fin patrunjelul si mararul si am adaugat verdeata la tocanita.
Se serveste calda, cu mamaliguta dukan, proteine pure la gratar, grill.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu