duminică, 16 martie 2014

Pulpe de pui pe pat de varza la cuptor


Faza Croazieră (PL), Consolidare, Stabilizare definitivă


Ingrediente: 2 portii

-  o capatana varza de aproximativ 1 kg
- 4-5 pulpe inferioare de pui
- 200 ml conserva de rosii decojite
- sare si piper macinat
- marar si cimbru
- o cana cu apa

Mod de preparare: 


Varza am tocat-o marunt si am frecat-o in pumni cu un praf de sare.

Intr-o tava cu peretii inalti am pus un strat generos de varza (tineti cont ca la gatit varza pierde mult volum!) si am turnat o cana cu apa. Peste varza am asezat pulpele de pui si am presarat piper macinat, cimbru si marar.

Tava astfel pregatita am bagat-o la cuptor, la foc moderat, pe raftul din mijloc.
Dupa 40 minute am scos tava din cuptor si am intors pulpele si pe partea cealalta. Deasupra lor am turnat conserva de rosii decojite si am bagat iar tava la cuptor.
Am lasat mancarea la cuptor pana cand zeama a scazut bine.

Se serveste calda.
 Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu