miercuri, 29 ianuarie 2014

Blat de pizza aproape adevarat si topping delicios

Faza Croazieră, Consolidare, Stabilizare definitivă


INGREDIENTE:

1 ou
2 linguri tarate de ovaz 
1 lingura branza degresata
1 lingura gluten (se poate si fara)
1 lingurita drojdie uscata
sare 


Pt topping:
1 ou
1 lingura branza degresata
1 lingura Activia Light (iaurt degresat)
1/2 piept de pui fiert, sunca degresata, somon fume

cimbru, busuioc, oregano, piper
*Bineinteles ca se poate prepara si pt zilele de PL, unde se pot adauga ardei gras, felii de rosii, rondele de ceapa, ciuperci etc.


MOD DE PREPARARE:
 
Se amesteca toate ingredientele pt blat si se intinde intr-o tava pe hartie de copt, mie mi-a iesit un blat cu diametrul de cca 20cm, cam cat o pizza mica.

Am dat tava la cuptorul incins la 180
°C aproximativ 7-8 min. 

Intre timp am pregatit toppingul in functie de gusturi.

Am mai dat la cuptor aprox. 10-15 min la 180°C.

Am incercat mai multe tipuri de pizza pana acum, insa aceasta aduce cel mai mult cu gustul de pizza adevarata.

Pofta buna!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu