miercuri, 8 ianuarie 2014

Turta dulce Dukan

Faza Croaziera, Consolidare, Stabilizare definitiva




INGREDIENTE:

- 2 ouă
-  4 lg faina de tărâțe de ovăz macinate
- 2 lg de tărâțe de grâu
- 2 lg amidon de porumb
- 1 lgt praf de copt
- 3 lg îndulcitor (sau după gust)
- 2 lgt mix de scorțioară, anason, nucșoară, cuișoare (luați condimentele separate și faceți voi mixul, iar daca luati cuisoare si anason seminte le râșniți pudră)
Glazura:
- 4 linguri de lapte praf 

- 2 lingura de lapte degresat

- indulcitor 

- esenta de vanilie


MOD DE PREPARARE:

Într-un bol se bat cele două ouă și adăugăm tărâțele, amidonul de porumb, îndulcitorul. După ce am omogenizat compoziția adăugați și praful de copt și mixul de condimente. Atenție, compoziția are o consistență mai mult lichidă.

Turnăm cu lingura compoziția într-o tava tapetata cu hartie de copt, sau in forme de brioșe, maxim 1 cm înaltime. 
Le-am introdus în cuptorul încins la 180°C si le-am lăsat circa 20 minute.

Le scoateți la răcit din tava/forme și le consumați reci. De preferat le faceți seara și le puneți în cămară la rece până a doua zi dimineața și apoi le consumați.


Eu am ales sa fac si o mica glazura pe care am obtinut-o din 4 linguri de lapte praf amestecate cu 2 lingura de lapte degresat, indulcitor si putina esenta de vanilie.
Turnăm cu lingura compoziția în forme de brioșe din silicon, maxim  1 cm în fiecare formă. Eu am umplut 10 astfel de forme.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu