marți, 11 februarie 2014

Biscuiti deliciosi cu scortisoara

 Faza Croazieră, Consolidare, Stabilizare definitivă

 

INGREDIENTE:

Biscuiti:

4 linguri tarate de ovaz
1 lingura tarate de grau
1 lingura tarate de psyllium
2 oua
1 lingura indulcitor 

1 plic praf de copt
2 linguri lapte praf degresat
2 linguri amidon

1 lingurita scortisoara
esenta vanilie


Glazura:

2 linguri de lapte praf 
1 lingura de lapte degresat, 
1/2 lingurita indulcitor
esenta de vanilie
 

MOD DE PREPARARE: 


Punem intr-un vas taratele de ovaz, taratele de grau si psylium, praful de copt, amidonul, laptele praf si scortisoara si le amestecam bine.

Adaugam ouale usor batute, indulcitorul si esenta de vanilie si amestecam pana omogenizam compozitia, apoi lasam sa se hidrateze taratele 20 de minute.


Cu ajutorul unei lingurite, formam in tava de cuptor tapetata cu hartie de copt, mici gramajoare de aluat, apoi le aplatizam si le dam o forma relativ rotunda.

Coacem biscuitii in cuptorul preincalzit la 180°C, pe etajul din mijloc, pentru 20-25 minute.

Eu i-am dorit mai crocanti, iar in ultimele 5 minute, am mutat pe etajul superior si am setat pe 200°C.

Mie mi-au iesit 12 biscuiti, i-am lasam sa se raceasca complet, asezati pe un gratar, apoi i-am pictat cu glazura.

Pentru glazura amestecam ingredientelor laptele praf, lapte degresat, indulcitor  si esenta de vanilie.
 
Sunt enervant de buni - langa o cafeluta, ceai sau cum servesc eu la micul dejun langa un iaurt degresat.

Pofta buna!

 

 

http://dietameadukan.blogspot.ro/ 

Inspiratie  : Laura Adamache

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu