duminică, 2 februarie 2014

MARSHMALLOWS Dukan

Faza Atac, Croazieră, Consolidare, Stabilizare definitivă

   Printre capriciile "interzise" chiar si inainte de dieta au fost faimoasele Marshmallows, datorita compozitiei bogate in carbohidrati si zahar. M-am inspirat de pe blogul Oanei Camacho, iar rezultatul a fost un desert extrem de delcios!!!
 

INGREDIENTE:

2 linguri gelatina neutra/2 plicuri de gelatina
indulcitor dupa gust
1 lingurita esenta de vanilie
1 lingurita esenta la alegere, rom, cafea, cocos, visine
200 ml apa rece
150 ml apa fierbinte  

 

MOD DE PREPARARE:

 Pregatim ingredientele, punem 150 ml apa la incalzit, aducem o tava pe care o tapetam cu foli alimentara si mixerul

In bolul mixerului, punem gelatina si turnam peste 200 ml apa rece si lasam gelatina la hidratat 5 minute.

Dupa trecerea timpului, mixam gelatina, cand va avea aspectul "albusurilor batute" - acea spuma, adaugam apa fierbinte, treptat.

Mixam in continuu, cand spuma se intareste, adaugam indulcitorul, mixand in continuu, si fara sa oprim mixerul, gustam daca este suficient de dulce, sau mai necesita indulcitor.

Adaugam esentele la alegere si contiuam sa mixam - eu am mixat undeva la 7 minute, cu turbo, pana cand spuma va deveni foarte pufoasa, se simte :-).

Oprim mixerul si turnam repede spuna  in tava pregatita in prealabil cu folie de plastic, nivelam cu o spatula si o lasam la frigider pentru 4-5 ore, sau peste noapte.

O scoatem dupa trecerea timpului si o taiem in forma dorita - patratele, sau cu putem opta cum am facut si eu cu forme pentru copt, in diverse figurine - eu am optat pentru inimoare. 

Se pastreaza la frigider, acoperite

Bineinteles ca putem opta pentru gelatina colorata, sau colorant.

Partea cea mai buna este ca nu contin tolerate si le putem consuma inca din Faza de Atac, gelatina fiind acceptata.

Pofta Buna!


 

 

 

Un comentariu: