luni, 15 iulie 2013

Magdalene Dukan

Faza Croazieră, Consolidare, Stabilizare definitivă

                                                      

Ingrediente: 


Ingrediente aluat:
- 2 albusuri
- 3 linguri indulcitor praf
- 2 linguri tarate de ovaz rasnite
- 1 galbenus
- 2 linguri lapte 0%
- esenta de vanilie
- putin praf de copt
Ingrediente umplutura ( “Nutella” Dukan):
- lapte praf degresat
- cacao
- indulcitor praf
- lapte 0%
“Nutella” Dukan: Eu am facut cantitate din 9 linguri lapte praf, 3 lingurite cacao, 3 linguri indulcitor si lapte cat cuprinde. Le-am amestecat bine de tot sa scap de cocoloase si am pus-o in borcan la pastrare in frigider. Initial compozitia trebuie sa fie mai lichida pentru ca la frigider se va mai intari. Pentru magdalene am folosit cate o jumatate de lingurita la fiecare bucatica.

Mod de Preparare:


Pentru aluat, am batut bine albusurile, am adaugat indulcitorul si am batut pana s-au intarit bine de tot. 
Am adaugat pe rand taratele macinate, galbenusul, esenta, praful de copt, laptele si am mixat totul bine. 
Am pus in fiecare forma compozitie cam pana la jumatate (am folosit o tava de silicon pentru briose) si am dat la cuptor la foc mediu spre mic sa nu se arda 170 grade celsius 25 de minute. 
Le-am urmarit (nu as stii sa va spun cat timp, oricum depinde de cuptor) pana s-a intarit putin compozitia, aveti grija sa nu prinda culoare pentru ca riscam sa se arda ulterior. 
Le-am scos, am pus in fiecare forma o jumatate de lingurita de “nutella” si am turnat deasupra restul compozitie de aluat. Le-am dat inapoi la cuptor si am urmarit coacerea lor. Pot fi pudrate cu indulcitor.
Poate parea complicata putin procedura dar nu este, iar rezultatul final merita, zic eu :) .
Sursa: aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu