luni, 29 iulie 2013

SUPA CREMA DE CONOPIDA

Faza Croazieră (PV), Consolidare, Stabilizare definitivă


Ingrediente: 

- o ceapa taiata marunt
- un morcov
- un patrunjel radacina
- sare , piper
- ardei gras rosu tocat marunt congelat
-un iaurt cu 0,1 % grasime
-2 oua
-patrunjel verde
- o conopida
- usturoi tocat marunt
Mod de preparare: 

Am pus la fiert legumele, cu conopida , cu sare si piper .
Am scurs conopida, am pus-o in blender si am macinat-o bine, apoi am amestecat iar cu zeama. 
Separat, am batut bine 2 oua cu un iaurt si cu usturoi tocat . Peste aceasta dresura am pus crema de conopida incetisor, cu polonicul, pana ce s-a incorporat toata .
La urma am pus patrunjel proaspat cules din gradina, taiat marunt .

Supa crema de conopida astfel preparata a iesit delicioasa !                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu