miercuri, 3 iulie 2013

Pancakes Dukan III

 Faza Croazieră, Consolidare, Stabilizare definitivă

INGREDIENTE:
2 linguri faina de tarate de ovaz macinate
1 ou si 2 albusuri de ou
4 linguri branza degresata de vaci/crema de branza/iaurt degresat
1 lingura amidon
1/2 plic praf copt
esenta vanilie
1 lingura indulcitor dupa gust


MOD DE PREPARARE:
Am separat oul (albusul de galbenus) si am batut spuma albusurile. Apoi am pus galbenusul, am amestecat.
Am pus branza, faina de tarate, praful de copt, amidonul, esenta de vanilie si am amestecat cu o lingura de lemn dupa fiecare aliment pus peste albusuri.
Am lasat o tigaie sa se incinga bine pe foc si apoi am pus doua linguri de aluat pentru fiecare pancake. Mie mi-au iesit 7 bucati.

Dupa ce am pus cele doua linguri de aluat in tigaie, am dat forma de pancake cu lingura, am lasat sa se “prajeasca” putin apoi am intors usor clatita pe partea cealalta.
Dupa ce se “prajeste” si pe partea cealalta este gata. Trecem la urmatoarea.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu