miercuri, 10 iulie 2013

PIURE DE CONOPIDA

Faza Croazieră (PL), Consolidare, Stabilizare definitivă

 

Personal imi place foarte mult piureul de cartofi insa, desigur, in Dukan in primele doua faze cartoful trebuie cu desavarsire uitat. In incercarea de a diversifica meniul zilelor de proteine + legume, obisnuiesc sa imi fac piure din conopida ca garnitura pentru carne.



INGREDIENTE:

- 1 kg. conopida
- 200 ml lapte/branza 0,1% grasime
- sare dupa gust


MOD DE PREPARARE:


- am desfacut conopida in buchetele; am pus-o intr-o craticioara cu apa cat s-o acopere si putina sare; am fiert-o cam 20 de minute, pana ce intra furculita usor in buchetele
- am scurs apa, iar apoi am pasat conopida cu zdrobitorul pentru piure
- am amestecat laptele/branza in piure, am potrivit de sare, iar apoi am asezat piureul intr-o tava acoperita cu hartie de copt
- am copt piureul vreo 20 de minute, la foc mediu, ca sa dau o sansa laptelui/branzei sa se topeasca si sa se imprieteneasca cu conopida.
Poate fi asezonat cu piept de pui la tigaie, vita la gratar, pulpa de curcan, etc

Pofta mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu