marți, 25 iunie 2013

CLATITE Dukan II

Faza CROAZIERA, CONSOLIDARE, STABILIZARE DEFINITIVA





Pentru ca sunt din nou la regim, incerc sa gasesc retete noi, ca sa alung “plictiseala” ce apare de obicei cand mananci zilnic cam aceleasi lucruri….Asadar, intr-una din incursiunile mele pe site-ul http://www.dukandiet.co.uk (unde va si recomand sa intrati daca sunteti incepatoare, pentru a va face testul greutatii ideale) am descoperit aceasta reteta de clatita, foarte buna de altfel.

INGREDIENTE: 

1 ou
2 linguri de branza de vaci degresata
2 linguri faina de tarate de ovaz rasnitate

MOD DE PREPARARE:

 Dupa ce amestecam bine, punem si intindem cu grija intr-o tigaie antiaderenta (eu am Tefal) si lasam la foc mic spre mediu, , pana cand se rumeneste, dupa care intoarcem.
 Pentru umplutura, reteta pe care am gasit-o si am testat-o prima oara, foarte gustoasa de altfel, este un amestec de branza tip cottage  cu somon afumat si marar, sare, piper (dupa gust).
O alta umplutura, inventata de mine de data asta si care mi se pare extrem de gustoasa este cu crema de branza, cubulete de sunca de pui degresata si ardei gras. Foarte gustoasa!

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu