luni, 17 iunie 2013

Dulceata de rubarba Dukan by Nevy

FAZA CROAZIERA, CONSOLIDARE, STABILIZARE DEFINITIVA

 

Ingrediente:
-7-8 tije de rubarbă
- îndulcitor - după gust, eu am pus 8 pastilute
- o bucata de coaja de lămâie
-1 lingurita suc de la o lămâie
- 1 lingurita esenta de vanilie
 - un plic de Gelfix sau Gel fix 3:1 pentru dulceţuri cu gust necesar redus indulcitor de la Dr. Oetker
- 4 linguri de apa

Mod de preparare:

- se curata rubarba
-se taie in cubulete
- o punem intr-o crateta
- adaugam indulcitorul
- - 4 linguri de apa
- se amesteca bine
- adaugam coaja de lamaie taiata marunt si sucul de lamaie - o lingurita
- o lasam sa fiarba la foc mic, 2-3 minute
-dupa care adaugam gelfix, 
- amestecam si mai fierbem 5 minute
- luam dulceata de pe foc si o punem la racit

Ultimul pas: Am umplut borcanele perfect curăţite (şi uscate) în prealabil, am pus imediat capacele (neapărat twist-off) si le-am depozitat sub o perna la cald.

Potrivit pentru: prajitura, cheesecake cu rubarba, umplutura la clatite, etc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu