luni, 24 iunie 2013

PUI SZECHUAN (Pui chinezesc cu ciuperci si ardei)

Faza Croazieră (PL), Consolidare, Stabilizare definitivă

 

O mancarica chinezeasca in topul preferintelor mele este acest pui Sichuan. Am gasit reteta pe unul dintre blogurile mele preferate, Edith’s kitchen, pe care vi-l recomand din suflet, unde o sa gasiti multe retete asiatice apetisante, daca sunteti amatori, si multe alte bunatati.
    Ce imi place cel mai mult la aceste preparate chinezesti, pe langa faptul ca sunt foarte gustoase, este ca se pregatesc rapid, asa ca nu este nevoie sa petrecem prea mult timp in bucatarie ca sa le avem pe masa
   Inculpata, adica eu, am adus niste modificari la reteta initiala, pentru a fi 100% Dukan, iata rezultatul:

INGREDIENTE:
  
-         3 linguri ulei de masline/susan
-         2 ardei iuti mici curatati de seminte si maruntiti (eu nu am pus pentru ca nu prea imi place iute, dar voi puteti incerca)
-         2 morcovi mici tocati cubulete
-         250-300 gr carne de pui dezosata:pulpe dezosate/piept
-         1 legatura de ceapa verde sau 1 ceapa uscate taiate fideluta
-         1 ardei gras taiat fideluta
-         4 catei mari de usturoi
-         4 linguri de apa
-        2 linguri sos de soia light
-         1 lingurita de otet balsamic
-         1 lingurita de amidon
          -     ½ lingurita de indulcitor                     
          -  (eu am pus si 2 linguri de sos de rosii)

MOD DE PREPARARE:

Se incinge uleiul si se se pune puiul taiat fasii. Se caleste cca 5-10 minute. Se scoate puiul din tigaie si se mentine acoperit intr-un castron.

Se pune ceapa la calit cca 2 minute apoi se pune ardeiul si morcovul.
Se pune si puiul peste.
Se amesteca apa, sosul de soia, otetul, amidonul si indulcitorul (eu am pus si 2 linguri de sos de rosii) si se toarna in tigaie; se amesteca pana sosul se ingroasa un pic. Imediat se adauga si usturoiul pisat dupa care se mai fierbe doar 1-2 minute.
Se mai lasa pe foc 2-3 minute amestecand continuu la foc iute.

Se serveste cald, simplu, Dukan!

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu