joi, 20 iunie 2013

SALATA DE ANDIVE CU PUI

Faza Croazieră (PL), Consolidare, Stabilizare definitivă


Salata cu andive si piept de pui

INGREDIENTE:

- 500 gr. andive
- 200 gr. piept de pui afumat 

- 3 lingurite de fructe goji
- 1 galbenus de ou
- 1 lingurita de mustar
- 3 lingurite de Activia Light (iaurt 0% grasime)

 
MOD DE PREPARARE:

- am pus andivele intr-un castron cu apa rece si le-am taiat rondele in apa (altfel devin amare)

- am pus fructele goji intr-un pahar cu apa si le-am lasat o ora sa se umfle, fiind deshidratate


- am taiat fasii subtiri de piept de pui


- am amestecat toate ingredientele cu un dressing pe care l-am obtinut amestecand un galbenus de ou, cu mustar si adaugand apoi treptat iaurt


- am condimentat cu sare si piper


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu