vineri, 21 iunie 2013

RULOURI DE SUNCA CU PUI SI BRANZA

Faza Croazieră, Consolidare, Stabilizare definitivă


Poate fi folosit si ca aperitiv, dar e foarte consistent.
Pentru ca are doar putin marar in continut, eu l-am servit si la PP si la PL.




INGREDIENTE:
- branza de vaci degresata - eu am folosit de la Auchan, marca proprie, sau orice alta branza dietetica
- 2 piepti de pui dezosati
- 8 felii sunca de pui/ dietetica - eu am folosit sunca Padurea Neagra, da o aroma mai deosebita fiind

- marar
- sare, piper, condimente



MOD DE PREPARARE:

 Se amesteca branza cu mararul tocat marunt, sa adauga sarea, piperul si condimente, dupa care se taie pieptul in fileuri subtiri. 

Fileurile se bat cu un ciocanel de snitele, apoi se umplu cu branza deja preparata si se inveleste totul cu o felie de sunca de pui. 

Se inteapa cu o scobitoare ca sa nu se desfaca si se aseaza in tava, peste hartia de copt. 
Se tin la cuptorul incins la 180 grade, timp de 20 minute.

Se serveste ca atare, sau cu sos de hrean pt PP, sau cu Salata de castraveti cu iaurt, Dressing de iaurt si castraveti cu menta si cimbrisor, Iaurt cu castraveti si marar;  sau un mix de salata verde, cu rosii, castraveti.

 Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu