luni, 24 iunie 2013

SUPER-PIZZA Dukan



Faza Croazieră (PL), Consolidare, Stabilizare definitivă



INGREDIENTE: 

Aluat:

6 lg. faina tarate de ovaz

3 lg. tarate de grau

2 lg. amidon

1 ou

un plic drojdie uscata

1 lgt indulcitor

150 - 200 ml. suc de rosii (ramas de la Rosiile umplute)



Topping:

ciuperci

perle de branza 2,2%

ardei

rosii

sunca pui

sunca Padurea Neagra

ceapa verde/o ceapa medie

2 oua

2 lg. iaurt

oregano

busuioc

sare, piper

MOD DE PREPARARE:
Aluat:

Ingredientele se omogenizeza bine. Amestecul se  toarna intr-o tava neaderenta / tapetata cu hartie de copt / foaie de silicon (eu recomand varianta 3) si se da la cuptorul incins in prealabil la 180°C cca 10 min.
Intre timp se taie cubulete sunca, ciupercile, ardeiul, rosiile; eu am taiat ceapa rondele. Se scoate aluatul de la cuptor si  se unge cu ketchup dulce (cu indulcitor) de la Tomi, eu am pus sos de rosii facut in casa.

Se presara oregano si busuioc apoi se adauga toppingul inclusiv sunca.


In final se toarna peste cele 2 oua batute cu iaurt.


Se da la cuptor cca. 30 de minute.

Se serveste calda sau rece cu ketchup sau sos de rosii.   

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu